مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-19اجتماعي

فارس من| اولویت با مترو است نه خط ویژه اتوبوسرانی


معاون فنی عمرانی شهرداری ملارد اجرای پروژه حمل و نقل ریلی نسبت به اتوبوس های BRT را در اولویت و دسترس تر دانست و گفت: اجرای این پروژه نیاز به اراده قوی هر سه شهرستان شهرقدس، - امین رحمتی، معاون فنی عمرانی شهرداری ملارد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملارد در خصوص سوژه ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه  اظهار کرد: تاکنون مطالعه ای بر راه اندازی خط ویژه اتوبوسرانی در ملارد انجام نشده و این موضوع به خصوص در بحث اتوبوس های BRT که مورد نظر شهروندان است، چارچوب و ضوابط خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: این نوع حمل و نقل عمومی دارای اتوبوس، زمان حرکت و ایستگاه متفاوتی است و خط ویژه ای را باید به آن اختصاص داد.

معاون فنی عمرانی شهرداری ملارد افزود: برای این خط اتوبوس سابقه مطالعاتی نیست و این مسیر نیاز به امکان سنجی و در نظرگرفتن شاخصه های ویژه ای دارد و در سال های گذشته نیز درباره این موضوع اتفاقی نیفتاده است و تمام تمرکز را باید بر حمل و نقل ریلی و حومه ای گذاشت که کارهای مطالعاتی آن در حال انجام است.

  رحمتی با اشاره به طرح قطار حومه ای، اجرای پروژه حمل و نقل ریلی نسبت به اتوبوس های BRT را در دسترس تر دانست و گفت: آن چه که تاکنون مطرح بوده بحث قطار حومه ای است و در افق 10 سال آینده با راه اندازی خط 10 مترو ایستگاه تبادلی مترو خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اولویت با مترو است نه خط ویژه اتوبوسرانی

فارس من| اولویت با مترو است نه خط ویژه اتوبوسرانی